Monday, December 20, 2010

sHoe Is an aRt...

haaa tgk ja kst ni msti ramai yg fkir "klu aku ada kaki canteek cm ni dah lma dh aku bli ksut yg merah menyala ni".....hahaha.....ya la kn kaki canteek bleh la pkai ksut nii...klu kaki mcm aku simpan ja la niat di hati 2...sob2....aku skang ni tgh jtuh hati dgn sport wedges (ala2 ksut sport yg dicampur kst wedges...) ada la satu mlm 2, tgh lepak2 kat bilik membe smbil bca Cleo, mata aku terpaku pda satu gambar ni...trus terdetik dlm hati  "canteeknya"....'(tp bkn gambar di sebelah ni yeee :p)......esoknya aku pergi umah mak uda aku....tido mlm masih termimpi2  lg kst 2...dah alang2 aku pergi melawat umah dia, dia pon bwak la aku yg mengigau nk sport wedges ni jln2.....aku ikot ja la...
tiba2 ja, mata aku nk tersembul terkeluar bla termnpak sepasang  ksut ni...dlm hati "fuuuuyyyyoooooooo!!!!!!!! canteeknya".....kna plak kt atas 2 ada tlis :   LESS 50 % !!!!!!    


aku pon dgn mka x malunya tros ckp "mak uda, nk kst ni bleh????" (bertanya dgn nada simpati dan mata yg bersinar2 meminta belas kasihan).......ya la dwet tgh kong kan time 2...nseb bek la mak uda aku ni jenis sporting... dia pon ckp "ok,, pkai size apa?"

dlm hati aku da melompat keriangan.... YIPPPEEE!!!!!!    walaupon ni bkn la kasut yg aku tgk kt dlm magazine 2, da iras2 pon jdi la...tp kasut ni xda la brandy sgt pon...hawkeye ja...very comfortable, affordable ( of course la sbb bkn aku yg bli) , trendy, n gorgeous...

malangnya, tba2 aunty yg keja kt situ ckp : ksut ni dah abeh la adik...yg display ni ja tinggal...

ALAMAK!!!!!   rasa cm nk berguling2 aku kt dpn rak ksut 2...tp disbbkn aku dah mengidam sgt2 dh ksut 2, aku pon try ja yg display 2... tiba2, keajaiban berlaku!!!!!!

" Eh, ksut ni saiz aku laaa!!!!!!!!!!" (walaupon sbnrnya agak ketat)

betul la owg tua2 kata ,,  di mana ada kemahuan, disitu ada jalan.....skang ni, aku da nampak jalan aku yg terang - benderang ...
hahahaha.....

sgt epi memiliki ksut ini....
xda keja.....

so, to all readers yg nk tgk2 ksut jnis sport wedges ni, kt bwah di da la skit2 gmbar2 sport wedges yg canteek2.....slamat mencuci mata ya suma.....

very beautiful.....











feminin skit...



canteek kn???

No comments:

Post a Comment