Friday, January 14, 2011

AsKar LanGit membongkar rahsia!!!!!!!!!!!!

 salam, arini aku nak membongkar rahsia terbesar aku sepanjang aku idup kat ats muka bumi ni.....sbnrnya cuma nak berkongsi yang aku ni kecik ja... berat cuma 44kg ja....hehe....(berat tp nak ngaku kurus).......hehehe...

tp, bla aku mkn, mknan bertimbun mcm berat aku 64kg...












x caya???
















terkejut???????










ari2, dlm mggu ni jgk la, aku pi pasar mlm....apa yg aku beli????







  1. air milo........(perkara wajib)
  2. apam balik.......
  3. nasi minyak.........
  4. pedal ayam grg..............
  5. rangka ayam...........
  6. kentang grg.......(suma bergoreng)
  7. keropok lekor......................
  8. sosej..............
  9. kebab daging......
  10. sate ikan........



banyak kan?????


















tp, saya x membazir tau.....saya mkn suma bnda ni swg2 (kedekut)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment