Wednesday, January 5, 2011

ptptn aku masih tersangkut - sangkut.....

salam............mood skang ni : ngah sedey la....cam nangis2 dah...hua!!!!!!!  hua!!!!!!!!!!!

sem lpas, aku try ar mntak ptptn....ya la nk mntak schorlarship pkai result spm cam mengharap bulan jatuh atas kpla jakan....tp, disbbkan amaunt yg aku dpt tu sgt2 lah x berpatutan dan tidak logik, maka, aku pon wat la kputusan tamau amek arrr ptptn ni....majok ahh konon....mna tak nya dia bg aku 500 ja tok satu sem....dwet yuran pon x lepas.....mmg bengang ahh aku bla tgk membe2 yg len dok mengangkut enset br pkai dwet ptptn kannnnn :)))))

so, aku dgn belagak dan egonya, aku tolaklah ptptn.....tp bla dah msk sem 2 niii, aku br la terasa terhegeh2 nk mntak ptptn....siap semangat beratur kt bank g bli num pin bru....skali aku isi, peerrggghhhhhhhhhh............... permohonan anda ditlak krana permohonan sblum ini tidak blh dibatalkan.... kebabooooooooommm!!!!!

padan mka aku la kan....dlu cerewet sgt owg bg 500 xnk....skang ni 5 sen pon aku x dpt....so, pa&ma lg la jwpnya....

spa yg ada information psal schorlarship, disbbkn result aku sem lpas agak cemerlang kannnn (bangga nk mamposss x sedar dri) tlg la inform saya yaa......:)))

No comments:

Post a Comment