Monday, February 14, 2011

aku kembali lagi...........:)

fuhhhhhhhhh...........lma dh x update blog ni....bersawang dah..............:(

sowi la lately mmg buzy gla2.....x smpat nk enjoy2...jgnkan nk update blog, fb pon x smpat!!!!!



this is some of my buddies................some ok......coz i have more and more buddies.....insaallah dlm next entry plak ya.....ari ni nk ltak membe2 yg kat u dlu.....high school?????? kna wat entry len byk sgt bnda nk cta ni.....muahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



bff...........


yg speaky 2 emiera.............:) apa yg bez psai emeira ni????
  • dia ni klu bab presentatian mmg pro....
  • ckp bertubi2 mcm machine gun.......x da pause lnsg klu ckp....aku pon tatau time dia ckp, dia nafas ka x....
  • dia ni klu lapar, dia x kan ckp ngan owg...senyap ja.....pelik kan????
  • sporting klu owg ckp weakness dia dpan2.....mmg jarang la nk jmpa owg cm ni....
  • dia ni mmg cucu nenek....rapat gla ahh ngan nenek dia....

yg kt tgh 2 plak nma dia anis.....dia ni :

  • nma dia mmg anis ja....x da nur...nurul...siti....papa ja la...mmg seketul ja....sng ja nk ingt....
  • dia ni plak anak mak.....
  • elite....dlm klas dia la plg pandai....:(((( jeles den......
  • ska mengarang cerita....wat skrip drama pon dia pro....(klu aku pro gk....prosak)
  • dia ni mnat gila la nk beli keronsang...tgk la kt tengkuk 2....cantik ann????



anis n emiera.....dua2 ska layan korea.....dua2 aku syg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!x0x0x0x0


alamak.....aku da keja la.....entry bersmbg nanti ja............:)))







                                                                                            


No comments:

Post a Comment