Monday, February 7, 2011

i feel bad right now.....:(

salam....ari ni sodeh sgt2..........





mmg sodeh la.............








(cpat la tny npa aku sodeh sgt ni........)











 btoi, sodeh sgt2.....







(tny la cpt......)








x tipu, mmg sodeh pon.....










skang ni la saat yg sgt sodeh......






(apsal x tny lg ni.............)










confem mmg skang ni aku tgh sodeh.........






Q : awat sodeh sgt ni?????




A : haaa......tny pon akhirnya....ceritanya cm ni...ari ni aku ada presentation....literature..........ala, literature cm blaja2 sonnet 18 suma 2........aku pon dgn smangat maju dan jayanya, present la.......

bla.......bla.............bla............bla...............bla.............aku dok merapu kt dpn klas........tp bkn aku swg la coz keja grouping.....

sumanya brjln cm besa except aku rsa cm owg bodoh pon ada dok kt dpan 2....smpai la dah abeh present....

then, aku pon g arrr tny lctrure psai presentation td....

Q : miss, cm mana presentation td????

dlm hati aku : mnta2 la dia kta good ka, excellent ka, nk lukis bintang kt dahi aku ka, papa ja la.....skali jwpn sgt x memberansangkan....

A : ok......

dlm hati aku lagi : 2 ja??????? sodehnya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




2 la citanya...aku pon fikir :


  1. mybe aku trlalu expect tggi......
  2. mybe dia busy time 2....
  3. mybe aku yg cm bdk2 asyik nk cikgu puji ja.....
  4. mybe aku mmg x ok pon time present td...............:(

(1, 2, 3, 4.............agk2 yg mna 1????)




    p /s : klu nk present, wat la sehabes bek...jgn jd cm aku.....hua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    sodeh mcm chris brown.....

    No comments:

    Post a Comment