Wednesday, May 25, 2011

this is my story...

arini aku nk ckp psai 1 website ni...mmg TERbaek arghhhhh!!!!!!!!!!!!  seyes aku mmg x tipu... bnda ni dicipta oleh 1 company yg mengajar english secara online ni...ok ka x company 2 aku pon tatau...mklumlah bnda kna bayo x sanggupla aku nk try blajo kt stu....

tp aku mmg tabik arrr cara dia promosikan website dia ni...mmg POWER abehhsssss............

diorang ni wat 1 video yg mmg MASYUK!!!!!!!! seyesly aku nangis kot tgk video 2... mmg btoi2 motivate dri aku yg slalu lalai ni...mmg sgt2 menyentuh hati.... try arrr... aku brani kerat jari yg korang suma msti akan suka pnya video ni....

cam na nk guna video ni???  sng ja...mula2 t dia akan mnta nama, jantina, umur, negara ngan 1 gmbar... korang bg ja suma 2 and then korang akan merasai keajaibannya....

aku x dpt gambarkan prasan aku bla aku tgk video 2... btoi2 mmpu merubah khidupan seseorang manusia di muka bumi ni....mmg BEZ gla!!!!!!!!!!!!!  x dpt aku nk gmbarkan bla aku tgk  suma senyuman kt dlm video 2... bila aku tgk mcm mna hidup aku berubah... bila aku tgk mcm mana masa depan bergntung kt dlm tgn aku... bila aku tgk mcm mna aku mampu ubah dunia mnjadi 1....

cadangan aku, korang tgk la video ni...mmg btoi2 mmberi motivasi... seyes...

tp loading dia agak lmbt skit...korang men la gme dlu sementara menunggu.... tp hasilnya, mampu membuatkan korang sedar knapa korang dilahirkan ke dunia....

NAK TGK?? KLIK KT SINI!!!!!!

No comments:

Post a Comment