Tuesday, June 7, 2011

lord of the rings? harry potter?

msti suma tau ann cita lord of the rings ngan harry potter? ala yg byk siri 2....actually klu lotr 2 aku tgk suma...tp h.potter x pon coz aku rsa cm cta dia mkin lma mkin merapu ja...opppsss....sory peminat2 h.potter....
apa2 pon aku mengaku tulus ikhlas dr hati aku yg kedua2 hero dlm cita ni mmg hensem2....hehehe....

lord of the rings




harry potter


ensem kan???? npa la dia x knai aku...sob3.....klu dpat laki cm ni, x tido mlm la aku...bkn apa tkt laki kna curi ngan pompuan len.....huahuahua....

tp ann, prasan x yg depa ni mka nk sama???




seiras kan???


actually, tyme aku ngah google2 td aku jmpa la gmbaq kt bwh ni....bla elijah wood yg belakon lotr 2 pegang watak harry potter...hahaha.....lawak2.....












p/s : aku x pasti la ampa fham ka x apa yg aku nk cta sbnaqnya....

No comments:

Post a Comment