Saturday, February 5, 2011

Lovelight Photography


fuhh...  (apa he tiba2 fuhh ni????)   aku ni jenis yg suka bergambar tp x ska amek gambar....aku x da la dok wat photoshoot cm kebanyakan blogger kt malaysia ni wat....owg tua2 kata blum rezeki lg....  (dlm hati teringin gak actually) hehehehe

tp arini aku nk ckap pasai satu photographer ni.....dia ni, untuk owg2 ko blah utara.....ya la based pon kt kedah......haaa...owg kedah, penang, perak, perlis suma meh kita pakat2 baca entri aku ni meh.....talented and artistic...still new in this field compare to other pro phptographer....mmg stail la dia wat keja...




Photography services ;
- Wedding & Engagement
- Event
- Portraiture
- Modelling
- Retouching services

All business inquiries could be sent to lovelightphotography@gmail.com


ni antara hasil2 karya budak ni la....ska ati aku ja pggil dia budak....



family potrait.....







ensem????











haa....try la usha2 Lovelight Photography ni.....mmg bez...harga pon murah nk banding ngan photographer len....

p/s : gambar2 ni suma aku cilok kt fb....minta halalkan....haha

2 comments: