Monday, January 23, 2012

teringat........

tiba2 aku teringat time aku g mengajo kt skola rndh aritu.....




disebabkan beberapa kesulitan berlaku (biasa la cikgu x diiktiraf lg), aku terpaksa main games dgn students utk mengisi waktu yg sentiasa berjalan meninggalkan aku....

alah, game bodo2 ja pon...ala cm roda impian tu.... yg main teka2 tu....

cth:

country-

_ a _ a y_ _ a

pastu aku main la ngan students aku dgn penuh girang dan gelak tawa...

tibalah masa tiba2 aku terfikir nk wat topic clothes plak...terlintas di hati aku nk wat word necktie....

tp walaupun dh byk students aku teka, still x dpt jwp...so aku pon bg lah clue...

"something that we wear on our chest "  (nk sebut neck tkut kantoi plak jawapan)

tiba2, ada student yg angkat tgn dgn penuh confident...aku menanti jawapannya dgn penuh debar....




saya tahu cekgu....jawapan dia...............................














































































































































































 coli cekgu!!!!!!!!!!




tiba2 aku terasa, kecilnya kanak2  ini...bleh la aku penyet2 dia buat ketupat.....

2 comments: